Har precis testat med cd-r, och det funkar klockrent med mina LG skivor från Onoff. Brände i 24x och allt laddar kanon, knappt märkbar försämrad laddtid än från hdd, max 2 sek. Så jag vet inte vad folk snackar om att philips suger med cd-r.
Har precis testat med cd-r, och det funkar klockrent med mina LG skivor från Onoff. Brände i 24x och allt laddar kanon, knappt märkbar försämrad laddtid än från hdd, max 2 sek. Så jag vet inte vad folk snackar om att philips suger med cd-r.
Nej för 17... funkar hur bra som helst med CD-R på philips.
Memorex och Platinum funkar bra också.
Varför allt snack då om att man ska ha en samsung??
Philips fungerar inte med dvd-rw, så den är den sämsta driven av alla tycker jag som gärna använder dvd-rw för att testa med istället för att slösa dvd-r
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi det där stämmer inte, en kompis testar utan problem med dvd-rw skivor utan problem.
Bookmarks