</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av PalmiNio:
<strong>Min polare har en DVD+ brännare av typen HP någonting. Vi brände ett xbox spel på en skiva han fick till(skivan var DVD+rw) och det funkade fint att bränna och spela
Såklart ville jag bränna fler och stack ner och köpte en DVD+r skiva.
När jag skulle bränna så ville den bara inte(använder PriomoDVD).
Kan det vara så jävligt att vissa brännare klarar bara rw? eller ska formatera den på någon vänster?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ja vissa brännare klarar bara bränna dvd-r/dvd-rw andra bränner bara dvd+r/dvd+rw. Ta SONYs nyaste som bränner skivor som cd-r/cd-rw/dvd-r/dvd-rw/dvd+r/dvd+rw kostar runt 3000. Du skulle väntat med att köpa en sådan, själv har jag provat bara bränna cd-r/cd-rw/dvd-rw/dvd+rw eftersom skivorna vad med i paketet & alla funkade i min XBOX fint bränner bara RW skivor eftersom spelen inte är lönt att spara på efter man spelat dom tycker jag iaf.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks