Får meddelande om att Discen är smutsig eller felaktig när jag startar BMX XXX. Finns det nån lösning på detta ?
Får meddelande om att Discen är smutsig eller felaktig när jag startar BMX XXX. Finns det nån lösning på detta ?
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
Tanka hem "bmxx-fix.ppf" och andvänd "PPF-O-MATIC.EXE" på Iso filen så är problemet ur världen...
So long, and thanks for all the fish!
Har du möjligen vad jag behöver ?
Kanske du kan maila ?
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
Har hittat vad som krävdes för att det skulle funka...
Så hur gör jag, e lite bakom d funkar inte för mej , kan ni förklara närmare mer ingående för mej tack.
Olle
Var hittar man PPF filerna?
Supernisse
Vart hittade du Bmx XXX? Troligen hittar du patchen på samma ställe...
So long, and thanks for all the fish!
är kanske lite dum, men om någon kan vara schysst att maila över dem filerna som behöves eller skriva in en länk här så skulle det uppskattas väldigt mycket av mig, kommer inte ihåg vart jag laddade ner det ifrån, hittar ingenting på nätet heller
samma här.... skulle uppskatta patchen
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
de är för att spelet är gammalt och representerar en stor hög med skit!!!!
ärligt talat det är ett dåligt spel ja inte är förvånad över om de flesta har slängt
Detta är min signatur
Bookmarks