Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Frågor inför köp av x-ecuter 2 lite

Registrerade
    Oct 2002
    Respekt
    0

Post Frågor inför köp av x-ecuter 2 lite

1. Vad vill ni ha in när ni ska löda fast kortet?
    2. Får man någon garanti hos er?
    3. Hur lång tid ungefär kommer det att ta om jag lämnar in den den här veckan?
    4. Kan man spela spelen direkt från xboxens hårddisk om man skickar över dem?
    5. får man den med evox bios?

tack

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

1: Hela boxen så kan vi hjälpa dig med evo-x installation på hårddisken m.m. då kostar det 1.350:-. Eller så kommer du med bara moderkortet löst, eller i din xboxlåda fastsatt med bara t.ex. 2 skruvar och ingen dvdläsare/hårddisk i lådan och lådan ej ihopskruvad eller skruvad med 1 skruv så fixar vi det för 1.200:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Oct 2002
    Respekt
    0

och garantin?

Registrerade
    Jan 2003
    Respekt
    0

fungerar ********* som du har köpt från USA eller från UK på svenska x-box??? x-ecuter går väl att montera med en swith eller?? om man har savade filer på hd, försvinner dom om man sätter in ett *********????

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Zith:
    <strong>och garantin?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Livstids garanti på våra lödningar så länge du inte bryter vårt sigill och öppnar boxen. Garantin på din xbox försvinner bums.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Oct 2002
    Respekt
    0

Garantin täcker alltså bara era lödningar? Om chippet går sönder då? Eller något annat?

Liknande diskussioner

1. messiah LITE pris???
    By filli100 in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2004-08-14, 16:53
  2. LITE versionen kommer antagligen att kunna flashas..
    By tjoff in forum X-ecuter 2 LITE support
    Senaste inlägg: 2003-12-19, 20:01
  3. X-ecuter lite 2.2
    By khamon in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-09-05, 00:33
  4. Lite frågor om mitt Xecutor2 LITE
    By Henkomannen in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-01-10, 00:05
  5. X-ecuter 2 lite, lite väl dyrt
    By Kojak in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2002-12-06, 21:05

Bookmarks