jag försöker få till det med min dator och xbox, jag har ingen hub så jag har istället klippt av en rak nätverkskabel och korsat dom fyra par med kablar tex grön med grönvit och tvärtom, för det är väl så man ska göra, eller också åka och köpa en färdigkorsad. jag får iallafall ingen kontakt med xboxen jag har ett openboxchip i den och har flashat den med evox2.3 sen har jag en cd-rwskiva med EvoX_V1.8.458 som funkar att starta upp med sen har jag FlashFXP att koppla ihop mig med. jag har win2000 med fat32 och ikonen för nätverket nere i högra hörnet säger att nätverkskabel inte är ansluten. vet inte säkert hur jag ska ställa in ipadressen, när jag gått in på egenskaper på min anslutning till mitt lokala nätverk och skrivit 192.168.0.1 så får jag automatiskt en massa siffror under också där det står nätmask, sen tror jag också att jag måste skriva in en dnsserver(vad nu det är) som ni märker så är jag fullständigt grön vad gäller nätverk. är det någon som kan hjälpa mig hur jag ska skriva in ipadressen eller om ni har någon bra länk till hur man gör. Mvh/Ove
Bookmarks