Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: mitt Xbox är typ paj

Registrerade
    Jun 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    0

Post mitt Xbox är typ paj

köpte ett Xbox av er den 20:e april tror jag de va och jag tror den är paj på nåt sätt. Den går attspela på utan problem, men andra spelporten för kontrollen kan få för sig att börja hoppa (om det är ett sånt spel) eller lägga i bromsen/backen i t ex Project Gotham Racing. I Gun Valkyrie va det också ett sånt problem, där fick tjejen för sig att hoppa väldigt mycket ibland!.. sen så finns det ett annat problem, nämligen det att bakgrundsdljudet i Project Gotham Racing brusar en massa (högt) och piper mycket när man kommer till sånt som förrut uppfattats som fågelkvitter. Jag har bytt spelet 3 ggr nu och fick senaste gången ett splitter nytt spel (köpte det begagnat från början) men det är precis samma fel på det PGR också. Först tänkte jag att det va skivan efer första gången, även fast den itne borde ha analogt ljudspår, men efter 3:e då jag fick en ny så har jag kommit fram till att det är Xboxen det är fel på. Hur ska jag göra?.. ska jag komma in med den till er så ni får kolla påden va det kan va för fel?

Mvh Petter Wendel

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Du får gärna komma in med den så kan vi jämföra med en annan box och se var problemet kan ligga. Är den inte modifierad så får du kontakta microsoft så skickar dom en låda till dig där du lägger xboxen så skickas den till england eller nåt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jul 2002
    Från
    Örebro
    Respekt
    23

ring: 020 79 11 33 och fråga efter John

tar ca: 1½ vecka.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Som sagt, gäller endast icke-moddade xbox!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jun 2002
    Från
    Stockholm
    Respekt
    0

den är inte moddad.. än hehe. Så om den inte är moddad måste jag skicka den till Microsoft och vänta ett tag för att få reda på vad felet är?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Ja.

Vi kan inte reparera den, om vi rycker bort etiketterna som sitter över skruvarna så ryker garantin. Helt onödigt. Låt microsoft fixa den om den mår dåligt.

Liknande diskussioner

1. dvd+R i xbOx?
    By oskarthekungen in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2004-09-10, 11:06
  2. Varför så'n stor skillnad mellan montering på PS2 och XBox?
    By Gasbananen in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2004-06-08, 01:21
  3. Linux på omidifierad XBOX med direkt boot
    By Hansi in forum Linux på XBOX
    Senaste inlägg: 2004-03-31, 01:28
  4. Dualshock Paj!!!
    By Samcooly in forum Playstation 2 - Övrigt
    Senaste inlägg: 2003-05-07, 13:01
  5. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 21:24

Bookmarks

Behörigheter