köpte ett Xbox av er den 20:e april tror jag de va och jag tror den är paj på nåt sätt. Den går attspela på utan problem, men andra spelporten för kontrollen kan få för sig att börja hoppa (om det är ett sånt spel) eller lägga i bromsen/backen i t ex Project Gotham Racing. I Gun Valkyrie va det också ett sånt problem, där fick tjejen för sig att hoppa väldigt mycket ibland!.. sen så finns det ett annat problem, nämligen det att bakgrundsdljudet i Project Gotham Racing brusar en massa (högt) och piper mycket när man kommer till sånt som förrut uppfattats som fågelkvitter. Jag har bytt spelet 3 ggr nu och fick senaste gången ett splitter nytt spel (köpte det begagnat från början) men det är precis samma fel på det PGR också. Först tänkte jag att det va skivan efer första gången, även fast den itne borde ha analogt ljudspår, men efter 3:e då jag fick en ny så har jag kommit fram till att det är Xboxen det är fel på. Hur ska jag göra?.. ska jag komma in med den till er så ni får kolla påden va det kan va för fel?
Mvh Petter Wendel
Bookmarks