Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: x-ecuter

Registrerade
    Jun 2002
    Respekt
    0

Post x-ecuter

hur stort är det?o måste man ha förstoringsglas för att kunna se var man löder?är det lätt att få kall lödning?hur unviker jag det isåfall?
    vad jag kunnat läsa mig till skall man kunna göra detta själv utan problem?den enda vanan jag har är att jag är svetsare.men där är det inte riktigt lika dant, men tror att det igentligen inte skulle vara något problem..
    tack på förhand om ni kan svara mig på detta inlägg...
    ps ett bra forum...
    gamefan..

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

3x4cm ungefär. Kan man inte löda så skall man låta bli.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jun 2002
    Respekt
    0

Question

ok men man får väl ett lödschema till chippet när man beställer ett,jag har en kompanjon som kan installera det iså fall han har jobbat som tv tekniker...tack på förhand..

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Man får med ett bra lödschema inklusive anvisning för hur man tar isär xboxen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. hjälp x ecuter hansi
    By spenne in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-04-29, 08:46
  2. hjälp har lödit i x ecuter chipet
    By spenne in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2002-11-03, 21:01

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner