Vet någon vilka cdr-skivor x-boxen stöder. har testat med några olika cdr-skivor & ingen utav dem funkar. Har inte satt i någon ny dvdläsare i x-boxen. Tack på förhand!
Vet någon vilka cdr-skivor x-boxen stöder. har testat med några olika cdr-skivor & ingen utav dem funkar. Har inte satt i någon ny dvdläsare i x-boxen. Tack på förhand!
Always look on the bright side of life, do do, do doo do do doo doo!
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Sladic:
<strong>Vet någon vilka cdr-skivor x-boxen stöder. har testat med några olika cdr-skivor & ingen utav dem funkar. Har inte satt i någon ny dvdläsare i x-boxen. Tack på förhand!</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Verbatim, Memorex du säger inte vilken version av xbox du har? Dom ovan funkar bra på MIN xbox den e V1.1 skivorna är av 700, 800 MB
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Jag vet inte vilken version av x-boxen jag har? vart ser man det.. det enda som står på baksidan av x-boxen är 2002-05-17. Jag hade några divx-filmer hemma som jag testade att köra i x-box mediaplayer. Det va någon som sa att x-boxen inte stödjer cdr-skivor, utan endast vissa cdrw. Det är memorex cdr 700mb jag använder. X-boxen är chippad med matrix och den senaste evo-x som bios.. men i det här fallet spelar väl det ingen roll om det nu är så att läsaren inte stödjer dessa skivor...?
Är det så att man kanske måste bränna filmerna på nåt speciellt sätt.. jag har bränt dem i nero som vanlig data-skiva.. Om någon kan detta.. snälla hjälp mig... )
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Sladic:
<strong>Jag vet inte vilken version av x-boxen jag har? vart ser man det.. det enda som står på baksidan av x-boxen är 2002-05-17. Jag hade några divx-filmer hemma som jag testade att köra i x-box mediaplayer. Det va någon som sa att x-boxen inte stödjer cdr-skivor, utan endast vissa cdrw. Det är memorex cdr 700mb jag använder. X-boxen är chippad med matrix och den senaste evo-x som bios.. men i det här fallet spelar väl det ingen roll om det nu är så att läsaren inte stödjer dessa skivor...?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Du har version 1 av xbox, jag vet att problem med vers 1 med CD-R skivor inget att göra åt. Jag har prövat ett antal CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW på min & alla funkar felfritt. Jag har ett Matrix chip i min senaste evox bios & senaste dashboarden. Har en SONY DVD brännare som stöder alla formaten ovan inkl DVD+R, DVD+RW
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks