Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: crossover-TP(rj45)

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Sthlm
    Respekt
    0

Post crossover-TP(rj45)

Sladden ska vara crossover-TP(rj45) om du kör dator till xbox direkt(inget emellan).

Hej,
    Jag har ett nätverkskort i min dator som har en ingång för UTP kabel, använder den till mitt bredband (bostream.se). JAg vill nu koppla datorn till xboxen men jag har ingen igång som liknar den XBOX har bakom datorn. Någon sa att en crossover-TP(rj45) skulle vara lösningen. Är det sant? Om ja vart kan jag köpa den i Stor Stockholm?

Tack för alla svar och god jul på er alla.

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    35

Wink

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av smok:
    <strong>Sladden ska vara crossover-TP(rj45) om du kör dator till xbox direkt(inget emellan).

Hej,
    Jag har ett nätverkskort i min dator som har en ingång för UTP kabel, använder den till mitt bredband (bostream.se). JAg vill nu koppla datorn till xboxen men jag har ingen igång som liknar den XBOX har bakom datorn. Någon sa att en crossover-TP(rj45) skulle vara lösningen. Är det sant? Om ja vart kan jag köpa den i Stor Stockholm?

Tack för alla svar och god jul på er alla.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Säg bara -En nätverkskabel av typ RJ-45 DEN ska vara "korsad" inte "rak", säg det i butiken & du får den som du är ute efter.

<small>[ 27 December 2002, 12:45: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner