Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: CDR STÖD?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Falun
    Inlägg
    30
    Respekt
    22

    Wink CDR STÖD?

    Vet någon vilka cdr-skivor x-boxen stöder. har testat med några olika cdr-skivor & ingen utav dem funkar. Har inte satt i någon ny dvdläsare i x-boxen. Tack på förhand!
    Always look on the bright side of life, do do, do doo do do doo doo!

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34

    Wink

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Sladic:
    <strong>Vet någon vilka cdr-skivor x-boxen stöder. har testat med några olika cdr-skivor & ingen utav dem funkar. Har inte satt i någon ny dvdläsare i x-boxen. Tack på förhand!</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Verbatim, Memorex du säger inte vilken version av xbox du har? Dom ovan funkar bra på MIN xbox den e V1.1 skivorna är av 700, 800 MB
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Falun
    Inlägg
    30
    Respekt
    22

    Post

    Jag vet inte vilken version av x-boxen jag har? vart ser man det.. det enda som står på baksidan av x-boxen är 2002-05-17. Jag hade några divx-filmer hemma som jag testade att köra i x-box mediaplayer. Det va någon som sa att x-boxen inte stödjer cdr-skivor, utan endast vissa cdrw. Det är memorex cdr 700mb jag använder. X-boxen är chippad med matrix och den senaste evo-x som bios.. men i det här fallet spelar väl det ingen roll om det nu är så att läsaren inte stödjer dessa skivor...?
    Always look on the bright side of life, do do, do doo do do doo doo!

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Falun
    Inlägg
    30
    Respekt
    22

    Post

    Är det så att man kanske måste bränna filmerna på nåt speciellt sätt.. jag har bränt dem i nero som vanlig data-skiva.. Om någon kan detta.. snälla hjälp mig... )
    Always look on the bright side of life, do do, do doo do do doo doo!

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34

    Talking

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Sladic:
    <strong>Jag vet inte vilken version av x-boxen jag har? vart ser man det.. det enda som står på baksidan av x-boxen är 2002-05-17. Jag hade några divx-filmer hemma som jag testade att köra i x-box mediaplayer. Det va någon som sa att x-boxen inte stödjer cdr-skivor, utan endast vissa cdrw. Det är memorex cdr 700mb jag använder. X-boxen är chippad med matrix och den senaste evo-x som bios.. men i det här fallet spelar väl det ingen roll om det nu är så att läsaren inte stödjer dessa skivor...?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Du har version 1 av xbox, jag vet att problem med vers 1 med CD-R skivor inget att göra åt. Jag har prövat ett antal CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW på min & alla funkar felfritt. Jag har ett Matrix chip i min senaste evox bios & senaste dashboarden. Har en SONY DVD brännare som stöder alla formaten ovan inkl DVD+R, DVD+RW
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Liknande diskussioner

  1. XBtool med stöd för 4980?
    By Larscha in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-09, 15:30
  2. Bränna på cdr
    By Wheels in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2003-05-08, 16:31
  3. cdr
    By papageno in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2003-04-27, 15:20
  4. Stöd för större HD med homebrew eller ********
    By riutta in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-20, 12:41
  5. DVD-r ?? CDR ??
    By Hanzo in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-03-26, 15:01

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •