Hej!
Jag har kopierat ett flertal av mina spel till HD. The Sims lyckas jag inte med. Kan någon ge mig en anledning till varför det inte går, (spelet startar inte).
Hej!
Jag har kopierat ett flertal av mina spel till HD. The Sims lyckas jag inte med. Kan någon ge mig en anledning till varför det inte går, (spelet startar inte).
Xbox V1.1, Xecuter2Pro, Bios X2_4974, HD120GB
Ett par förtydliganden. Jag har en stor HD (120 GB) i Xboxen. Jag använder XBcopy0025 för att kopiera ner originalspelet till HDn. Försöker starta via menyn i EvoX. Xboxen "fryser" och jag måste starta om manuellt.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Absolut_Mod:
<strong>Ett par förtydliganden. Jag har en stor HD (120 GB) i Xboxen. Jag använder XBcopy0025 för att kopiera ner originalspelet till HDn. Försöker starta via menyn i EvoX. Xboxen "fryser" och jag måste starta om manuellt.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Det låter precis som du har aktiverat IGR i dashboarden.
Annars så antar jag att det funkar från orginal skivan, eller? Har du testat boxplorer/ftp? Har du testat och starta spelet från ex xbmp?
<small>[ 19 May 2003, 18:39: Meddelandet redigerat av: Antigonos24 ]</small>
Tackar Antigonos24 för tipsen. Du hade rätt. Jag hadde "In game reset" aktiverat. Ändrade det och vips så fungerar spelet.
Bookmarks