Har försökt att kopiera matrix till hårdisken en massa gånger både med xboxcopy, commander och explorer men det blir fel på några filer som ej går att kopieras. Är det någon som har lyckats (om det var fel på mediat)
/kruger
Har försökt att kopiera matrix till hårdisken en massa gånger både med xboxcopy, commander och explorer men det blir fel på några filer som ej går att kopieras. Är det någon som har lyckats (om det var fel på mediat)
/kruger
Gå in på apps sen på xtools och kör dvd to hd.
Sen är det bara och spela
Mvh Fina Fisken
XBOX V 1.1 ,80 gigg western
Spel tokig
har hört att det med kopieringen av Matrix beror på att spelet innehåller för långa filnamn fixar xtools det.
Vad ska jag installera för något på min xbox i sådand fall har massor med grejor men inte xtools.
Tack...
Xtools finns på superdiscen och den fixar Matrix på ett kick. Jag körde själv ner det på så sett.
Lägg in xtools på din xbox så kan du spela sen.
Mvh Fina Fisken
XBOX V 1.1 ,80 gigg western
Spel tokig
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av kruger:
<strong>Har försökt att kopiera matrix till hårdisken en massa gånger både med xboxcopy, commander och explorer men det blir fel på några filer som ej går att kopieras. Är det någon som har lyckats (om det var fel på mediat)
/kruger</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ja, om du kollar i forumet innan du ställde frågan. Så hade du sett att flera hade haft det problemet, och vad det beror på. Även hur man löser det har de tagit upp.
Titta ner några inlägg under "X-BOX Spel/Mjukvara" så ser du.
Det är väldigt många som gör såhär på alla forum, så det var inget illa menat mot dig.
<small>[ 24 May 2003, 14:44: Meddelandet redigerat av: Antigonos24 ]</small>
xTools, är det detsamma som xToolBox..??
Är 0.41 senaste version av xToolBox..??
g2
Enter_The_Matrix_FULLDVD_REAL_FIX_XBOX-ProjectX
Enter_the_Matrix_FIX_for_the_game_crashing_after_p rojectx_fix
dessa två patchar ska ni använda för att fixa så att matrix funkar..
den första e den som gör att de långa filnamnet förkortas...
glöm inte att stänga av all IGR från evolution x
Det enda jag undrade var om xTools är samma som xToolBox..??
Någon som vet, please..
golden2
Bookmarks