Jga undrar om det är någon som haft problem med SuperDisc3? Jag fick nämligen höra av en att den kan skapa stora fel/problem..
Jag tänkte nämligen själv använda Superdisc 3.5.1
/ .:: FrezoreR ::.
Jga undrar om det är någon som haft problem med SuperDisc3? Jag fick nämligen höra av en att den kan skapa stora fel/problem..
Jag tänkte nämligen själv använda Superdisc 3.5.1
/ .:: FrezoreR ::.
3.5.1 vet vi ingenting om, det är en fake version som någon byggt ihop på egen hand.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
3.5 är den "officiell" då? eller vilken är den senaste?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Mr.Robin:
<strong>3.5 är den "officiell" då? eller vilken är den senaste?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">3.5 är den senaste "äkta" superdiscen.
3.6 lär väl komma snart också :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi är det ni som gör super discarna?
För när man startar xboxen står det "psxcare.com"
och under x:et Super disc 3.5
<small>[ 28 May 2003, 16:50: Meddelandet redigerat av: spel ]</small>
Det är ingen fake-version. Den enda skillnaden mot 3.5 är att xISO 1.15. används..
Där är en hel del fel i 3.5.1 som man får åtgärda själv innan man bränner den, jag la över den på hdn & gick igenom den sida för sida det är fel i början.....
Bookmarks