hur gör man när man bränner ner xbox spel på dvd......på cd-rw funkar det men jag kan inte få ner spelen på dvd????
hur gör man när man bränner ner xbox spel på dvd......på cd-rw funkar det men jag kan inte få ner spelen på dvd????
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Kahl:
<strong>hur gör man när man bränner ner xbox spel på dvd......på cd-rw funkar det men jag kan inte få ner spelen på dvd????</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vad har du för DVD brännare har du DVD-R/-RW el DVD+R/+RW? Du kan inte bränna DVD-R/-RW CD på en DVD+R/+RW brännare & vice versa, jag har en SONY den tar alla sex formaten.Vad för CD skivor använder du dvd- eller dvd+ kör rätt till rätt brännare
<small>[ 27 December 2002, 13:57: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
jag har en dvd+rw och försöker med dvd+rw skivor men nero mitt brännar program säger att kompileringen passar inte på en tom cd...........jag fattar inte rikrigt vad det ska betyda???????
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Kahl:
<strong>jag har en dvd+rw och försöker med dvd+rw skivor men nero mitt brännar program säger att kompileringen passar inte på en tom cd...........jag fattar inte rikrigt vad det ska betyda???????</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Pröva att formatera skivan, har aldrig själv uppleft detta prob kan ej säga vad det kan vara.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks