jag har iso-fil på cd-r. pc:n kan inte läsa iso-filer. nån som har nåt förslag.
jag har iso-fil på cd-r. pc:n kan inte läsa iso-filer. nån som har nåt förslag.
pc kan se alla filer på cd´n, så flytta filerna till pc.
Nu bränner du den på cd-rw eller flyttar den till xboxens hdd via nätverket
men grejjen är att jag inte kan läsa skivan på datorn...
läsa iso filer??iso är en "image" fil, en fil som ska brännas i ett brännare program som NERO el CD-RWIN, för att se vad ison innehåller kör du winiso då ser du vilka filer iso imagen innehåller, ett tipps använd xboxisotool för att skapa & packa upp isos.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
PC:n kan inte läsa Xboxens filsystem så du måste hiva i skivan i en Xbox som klarar cd-r och ftp:a över filerna till datorn och sen bränna. Antar att du tog "burn/write image" när du/nån brände skivan.
Rippa skivan till en ISO-image med valfritt program och packa sen upp ISOn med xISO. PCn kan inte läsa XBoxens CD-format, men den KAN rippa ner alltihop i en image.
...det här förutsätter förståss att du egentligen menar att du har en CD-R med ett XBox-spel på och inte att du har en CD-R med en ISO-fil på.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av grunne:
<strong>jag har iso-fil på cd-r. pc:n kan inte läsa iso-filer. nån som har nåt förslag.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Hmm e d cd-romen som inte kan läsa av filen på skivan?
Prova att sätta den i en CD-RW Brännare & kör över den filen till XBOXEN därifrån, annars e det ngt brännar fel & skivan blivit korrupt på ngt sätt, d händer ibland även den bäste som bränner.
<small>[ 13 December 2002, 10:10: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Flic:
<strong>Rippa skivan till en ISO-image med valfritt program och packa sen upp ISOn med xISO. PCn kan inte läsa XBoxens CD-format, men den KAN rippa ner alltihop i en image.
...det här förutsätter förståss att du egentligen menar att du har en CD-R med ett XBox-spel på och inte att du har en CD-R med en ISO-fil på.</strong>
</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ähhm han skrev ju att han hade en ISO fil på en CD-R skiva som inte CD-ROMen kunde läsa av.
Bookmarks