Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: PS2 spel på X-box? Kommer det att hända?

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Sverige(Stockholm)
    Inlägg
    16
    Respekt
    0

    Post PS2 spel på X-box? Kommer det att hända?

    Ni ser alla nya PS2 spel som släpps ut? T.ex GTA Vice city, The Getaway m.m. Börjar det inte att suga i magen då? Tycker ni inte att de flesta x-box spel e skit?
    Undrar ni aldrig om ni någonsin kommer att få spela de spelen på eran x-box maskin?
    Ja det gör jag iaf.
    Och jag undrar hur stor är sannolikheten är att det någonsin kommer att tillverkas ett chip som låter folk att spela PS2 spel på sin X-BOX? Så långt som vi har kommit nu, från stenåldern till IT-åldern så anser jag att detta inte är omöjligt. Men vad säger ni? Finns det någon som kan svara att man håller på att arbeta med det i just denna stund kanske?
    *Hoppas*
    Det kanske låter som om att jag älskar PS2 och helre vill spela d, men så är inte fallet. Min x-box äger, och kommer alltid att göra det, men spelen? Jag vet att Halo äger, och att Splintercell är en utmärkt skapelse men mer vill jag ha!
    OI!

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34

    Talking

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Cypress_Ice:
    <strong>Ni ser alla nya PS2 spel som släpps ut? T.ex GTA Vice city, The Getaway m.m. Börjar det inte att suga i magen då? Tycker ni inte att de flesta x-box spel e skit?
    Undrar ni aldrig om ni någonsin kommer att få spela de spelen på eran x-box maskin?
    Ja det gör jag iaf.
    Och jag undrar hur stor är sannolikheten är att det någonsin kommer att tillverkas ett chip som låter folk att spela PS2 spel på sin X-BOX? Så långt som vi har kommit nu, från stenåldern till IT-åldern så anser jag att detta inte är omöjligt. Men vad säger ni? Finns det någon som kan svara att man håller på att arbeta med det i just denna stund kanske?
    *Hoppas*
    Det kanske låter som om att jag älskar PS2 och helre vill spela d, men så är inte fallet. Min x-box äger, och kommer alltid att göra det, men spelen? Jag vet att Halo äger, och att Splintercell är en utmärkt skapelse men mer vill jag ha! </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">NÄ Varför skulle det? För OSS som har SNES, N64, DC, NGC, PSX, PSX2, XBOX, spelar det ingen roll vad som kommer ut till vad. Jag menar RESIDENT EVIL (CAPCOM) kommer ju BARA till NGC & det är det bästa spelet av alla, det spelet satte standarden på spel & det redan 1996 & nu kommer alla efterapningar . Det var därför jag köpte NGC, skyllde på att min dotter ville ha ett

    <small>[ 13 December 2002, 14:47: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2001
    Från
    Uppsala
    Inlägg
    131
    Respekt
    23

    Post

    Det är helt omöjligt. Tänk lite

    PS2 använder en helt annan teknik

Liknande diskussioner

  1. Playstation 2 versus XBox (updaterad)
    By visuatrox in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 23
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 12:59
  2. Installationsanvisning Multi-X 4-in-one version 10.0
    By Hansi in forum Installationsanvisningar
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2003-05-30, 14:51
  3. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  4. PS2 spel på X-box? Kommer det att hända?
    By Cypress_Ice in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2003-03-10, 12:48

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •