jag har en x-box med X-Ecuter ochjag vill ha EVOLUTION-X men så som jag har förstårt det så går det ej att instalera EVOLUTION-X man har
X-Ecuter så jag undrar om man kan ta bort X-Ecuter och sedan instalera EVOLUTION-X
jag har en x-box med X-Ecuter ochjag vill ha EVOLUTION-X men så som jag har förstårt det så går det ej att instalera EVOLUTION-X man har
X-Ecuter så jag undrar om man kan ta bort X-Ecuter och sedan instalera EVOLUTION-X
Jag e ju inget proffs direkt, men installera evox från en superdisc borde väl gå...ehh?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av ArKe:
<strong>jag har en x-box med X-Ecuter ochjag vill ha EVOLUTION-X men så som jag har förstårt det så går det ej att instalera EVOLUTION-X man har
X-Ecuter så jag undrar om man kan ta bort X-Ecuter och sedan instalera EVOLUTION-X</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ett tips är att läsa lite andra inlägg och även FAQ-delen i detta forum, då lär man sig skillnader på BIOS och DASHBOARD. Men annars håller jag med förra inlägget, det är bara installera från t ex Superdisc3.
/kLaN
Bookmarks