Det skall finnas nån ftp programvara så man kan ftp:a mellan 2 xbox:ar via korsad kabel. Någon som vet vart man hittar programmet eller är jag ute o cyklar ?
Det skall finnas nån ftp programvara så man kan ftp:a mellan 2 xbox:ar via korsad kabel. Någon som vet vart man hittar programmet eller är jag ute o cyklar ?
Xbox FTP Client
"This client was mainly made for one reason - xbox to xbox transfers. Somewhere along the road I got offtracked and made it a xbox ftp client instead, since evo-x provide you with a quite ok ftp-server.
This is one of my very first XBOX programs tho, so don't judge me too hard."
Finns att tanka från doomarns ftp. (sök på forumet så hittar du adressen)
Installeras när man kör superdisc 3.0 eller 3.1 också. När man väl vant sig vid användargränssnittet så fungerar det OK.
Men försök inte tanka över en full 100-gigs partition på en gång, dela upp överföringen i mindre bitar, kanske 10-15 kataloger åt gången.
Annars riskerar man att den står och räknar filer i två timmar, och sedan hänger sig innan den börjar kopiera.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har hittat ett program som hetet xbtool
funkar mellan två xboxar och mellan xbox och pc som ftp client
Bookmarks