Undrar om det är någon som har
några nyheter om " Neo4.5 " ?
Är det på gång ?
/ DeltaZero
Undrar om det är någon som har
några nyheter om " Neo4.5 " ?
Är det på gång ?
/ DeltaZero
Det har funnits ute länge och är i princip samma sak som Neo4 fast det fungerar på V5
Jo jag vet !!
men det jag undra var om dom på psxcare
har provat chipet och att det funkar
bra på v.5 ( R ) och om dom får in det ?
/ DeltaZero
Vi har inte fått in NEO4.5 ännu, men vi har inte direkt ansträngt oss för att få någon leverans då vi haft fullt upp med Messiah, samt förväntar oss att få regelbundna leveranser den närmaste tiden.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Okej man kan ju hoppas att ni
kommer få fler leveranser av Messiah !!
så att man kan få chans att köpa ett :-)
/ DeltaZero
Vi räknar med att det kommer en leverans nästa vecka som räcker till ALLA som beställt...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks