Hej hej
Har ett litet problem. jag kan inte spela orginal spel efter jag flashade nyaste evo-x bioset med superdisc3 vad kan detta bero på?
Hej hej
Har ett litet problem. jag kan inte spela orginal spel efter jag flashade nyaste evo-x bioset med superdisc3 vad kan detta bero på?
Sätt autorun games = ON i dashboarden.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack Hansi
Jag har typ samma problem. Jag har installerat Superdisc 3.1 och jag får inte igång orginal spel. Jag har ställt in autorun games = YES och när jag startar xboxen med spelet i så verkar det som det funkar för man får upp evoX bilden men sen går det den tillbaka till menyn och så kommer bilden igen och så meny...
Har även testat med boXplorer att gå in på skivan och starta Default.xbe men då kommer jag bara tillbaka till menyn. ???
Det skumma är att det funkade igår och det ända jag har ändrat är att installera om Superdisc 3.1 men det var efter det slutade fungera.
Nu har jag även testat att lägga in Myst 3 på hårddisken men jag kommer i alla fall till Evolution-X menyn när jag försöker starta genom Default.xbe???
Nu har jag fått ingång orginal spel igen. Jag blev tvungen att döpa om evoxdash.xbe och döpa om msdash.xbe till evoxdash.xbe. Ska testa att installera Superdisc 3.1 igen men jag kommer nog få samma fel igen.
Är det någon som vet varför jag får detta fel?
Bookmarks