Har en massa DVD-R BULK skivor, men de är svåra att få att funka, ha r egentligen bara fått Hitman 2 o funka o det bara ibland.
Har någon nån erfarenhet av dessa skivor lr vet några som är bra.
Har en massa DVD-R BULK skivor, men de är svåra att få att funka, ha r egentligen bara fått Hitman 2 o funka o det bara ibland.
Har någon nån erfarenhet av dessa skivor lr vet några som är bra.
Om det är BULKDVD du menar så kör jag dem tillsammans med en pioneer 105 och brännarprogrammet RecordNow DX på lägsta hastighet. Jag har hittills inte haft en enda felbränning.
Testa att byta brännarprogram eller kör på lägre hastighet. Vilken brännare har du?
tjena kickboxxer
kan du kontakta mig på icq:146931320
har oxå en pioneer 105 nämligen o har försökt med recordnow men vet inte hur det funkar exakt.
<small>[ 08 January 2003, 21:59: Meddelandet redigerat av: Danneman ]</small>
bulk dvd funkar skit bra! bränn på ettan så funkar det!
Sorry... Använder inte ICQ
Den här guiden använde jag... Från Xbox-scene...
<a href="http://forums.xbox-scene.com/index.php?act=ST&f=11&t=15130&s=23bfd46f1688f3820e 8a1902e9c8da05" target="_blank">http://forums.xbox-scene.com/index.php?act=ST&f=11&t=15130&s=23bfd46f1688f3820e 8a1902e9c8da05</a>
Har du brännaren på en egen IDE-kabel? Kan vara ide att testa, och se till att ha den som master.
fick igång recordnow.
I guiden står det att det går o välja speed :1x
men jag kan bara välja mellan max, med, min.
hur ändrar jag detta, vill bränna i 1x.
Sen är det några andra pseciella ändringar man ska göra?
ingen som kan, bara lata kanske?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Danneman:
<strong>ingen som kan, bara lata kanske?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Om du inte kan bränna i 1x med det brännar programet är de inte mycket man kan göra åt det...
Bara att ladda ner ett annat brännar program som tex primo dvd eller nya nero.
Min=1x
Bookmarks