Hej! Undrar om någon vill dela med sig med någon bra xbox hub på dc där man kan ladda ner spel mm. Är det sant att inte xbox live inte fungerar om man har en modifierad xbox.
Tack för mig!
Per
Hej! Undrar om någon vill dela med sig med någon bra xbox hub på dc där man kan ladda ner spel mm. Är det sant att inte xbox live inte fungerar om man har en modifierad xbox.
Tack för mig!
Per
DC hubbar (vet inte vilka som funkar)
xboxisos-public.no-ip.org
Killa.idlegames.com
imperio-hispano.serveftp.com
vtdivx.evildc.com
XboxPlanet.Dynip.Com
console.idlegames.net
gabbel.no-ip.org:411
consolegaming.dyndns.org
consolegaming.dns2go.com
gamestobe.dns2go.com
enterprise1.dynu.com
xbox.darkdata.net
x-box.servebeer.com
its-all-here.myip.org
dcplayaz.clanpimp.ca
***.134.154.22
beinme.dns2go.com
leechers.myip.org
dreamworld2.no-ip.org
68.67.18.75
powerbbs.no-ip.org
ps2-utopia.dns2go.com
62.31.87.65
68.67.18.75
24.153.10.244
62.5.36.22
Nej! live funkar inte på moddade boxar. Funkar dock om du har ett chip med en switch där du kan stänga av och köra på orginal bios!
När du söker efter HUBar i DC filtrera på XBOX eller BOX.
Hur gör man för att söka efter andra hubbar då?
Är det inte dax att uppdatera denna lista. Någon som vet några hubbar
Jag brukar iallafall hänga på:
XboX-World - Merry X-Mas (xbox-world.myftp.biz)
Xbox Sweden (xboxsweden.myftp.biz:1280)
vilka jag är rätt nöjd med! Inte behövt leta mer xboxhubbar.
Jag har ibland upptäckt att det är lättare att hitta XBoxspel med lediga slottar på hubbar som är mera bland-hubbar. På de rena XBoxhubbarna får man ibland vänta för evigt för att få tag i en ledig slot!Original inlägg av skippy
Och som svar på din fråga om XBox LIVE:
Enkelt sagt - du kan inte köra LIVE med en chippad XBox i chippat läge! Dvs inte köra LIVE med ett backup-kopia av ett spel. Har du dock ett chip som kan stängas av och orginalskivan till spelet kvar så kan du spela LIVE ... det finns dock en stor VARNING i detta.. sök i Nätverkspelavdelningen på forumet så får du reda på vad det kan vara och hur du undviker problem...
vart kan man tanka hem xbox spel förutom dc och thepiratebay.com ja fattar mej inte på dc
läs igenom detta om dc så ska du nog få rätt med det.....
http://www.hamsterpaj.net/guider/dc.php
Bookmarks