Hur bränner man ett spel som är uppdelat i en massa ISO filer? Kan man bränna in allt på en vanligt CD-RW om det får plats ? Och kan man då spela det i XBOX:en om det sitter ett chip i den?
/Jonnte
Hur bränner man ett spel som är uppdelat i en massa ISO filer? Kan man bränna in allt på en vanligt CD-RW om det får plats ? Och kan man då spela det i XBOX:en om det sitter ett chip i den?
/Jonnte
Du måste packa upp isofilerna med xiso och sen bränna ut dom på cd-rw eller dvd-r.
Damion Tack för det svaret!
Finns det något mer man behöver tänka på och sånt? Någon som vet en bra guide ?
Hmm! jag undrar går det bara att bränna på
CD-RW, DVD-R och inte på DVD-RW???
///Micke
Min polare har fått igång Simpsons Road Rage på en vanligt CD-RW skiva iallafall. Det var en fujifilm CD.
Wohoo!!! va skönt nu är det Torsdag och jag har fått XBOX:en allt fungerar prima och jag har fixat igång 2 st spel Blinx - The time sweeper och Simpsons Road Rage. Blinx kopierade jag in till XBOX:ens HD från CD och det fungerar prima . Båda spelen är på CD-RW skivor.
Så man kan spela spelan på x-boxet även om dom ligger på cd-rw skiva? Jag trodde bara man kunde spela dom på dvd-skivor...
Jo, men det blir segt som knäck att ladda spelet. Använd DVD-r eller HD:n för att spela från. Däremot kan det vara bra att spara spelet på CD-RW "for backup reasons" :-)
Bookmarks