Jag har en v3 ps2 och funderar på att sätta in dvdchip+makrovisionchip+messiah.
Jag har en sonyfjärrkontroll och undrar om jag kan använda den om jag löder in dessa chip ?
mycket tacksam för svar
Jag har en v3 ps2 och funderar på att sätta in dvdchip+makrovisionchip+messiah.
Jag har en sonyfjärrkontroll och undrar om jag kan använda den om jag löder in dessa chip ?
mycket tacksam för svar
Drivrutinen till den fjärrkontrollen gör så att dvd-chippet inte fungerar. Så vill du se importerade filmer måste du plocka ur minneskortet så att drivrutinen inte laddas. Då fungerar inte heller fjärrkontrollen, åtminstonde inte alla funktioner.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har en SCPH-3004R och en DVD fjärr också. Vill löda in ett Messiah eller Neo 4.5 när det finns att tillgå. Kommer min fjärr fortfarande att funka? En skum grej till är att jag kan se på reg.3 filmer fast det står att jag bara ska kunna se på reg.2.
Ska testa med reg.1 (USA) också, måste dock låna en film från kompis. har ingen själv.
[PS 2]
Din fjärr kommer fungera.
Om din R3 film fungerar så har den antingen dubbel regionskod (R2+R3) eller så är den helt regionsfri (R0)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vad konstigt. Jag köpte den i fredags och har inte gjort nått med den. Skeppas vissa regionsfria?
[PS 2]
Jag syftade på filmen. En film kan vara öppen för flera olika regioner, eller helt öppen för alla regioner.
Bookmarks