Hansi: Vilken bios flashar ni med?
Hansi: Vilken bios flashar ni med?
Complex 4134 har jag för mig att den heter, om ingen har några andra önskemål...och duger inte det så är det ju bara att flasha om!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Är det pga. upphovsrättslagen som ni inte flashar med exempelvis evo?
Jag flashar med den eftersom jag tyckte den var bäst sist jag gjorde iordning cd-skivorna åt teknikerna...
Evo-X 2.3 har ingenting som inte denna BIOS har, och Complex kan köra debug-signad kod vilket jag inte fått bekräftat att EVO-X 2.3 kan.
Om man säger till så kan vi även flasha t.ex. X-Ecuter BIOS, eller någon BIOS-version som snabbar upp bootproceduren lite genom att dra mer på grafiklarvet vid uppstart.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ahaa, jag hörde nånstans ifrån att ni gjorde det för att det va något med upphovsrättslagen...
Va fel man kan ha! =) Men det kanske var något annat det..
Bookmarks