Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: EVO-x på hdn.

Registrerade
    Jun 2002
    Från
    Umeå
    Respekt
    23

Post EVO-x på hdn.

Hejsan!

Jag har bränt Evolution-x på en cd-rw, men det fungerar bara ibland att boota upp evo-x. (komma till menyn). Så därför undrar jag om man kan lägga in evo-x på hdn så att menyn bootar upp på en gång när man startar boxen?.

Har hört att XBOX:en har lite svårt att läsa av CD's som bara har evo-x mjukvaran bränd, att man gärna ska lägga in lite andra filer som fyller upp på CDn. Brände ett spel på samma typ av CD-media och det bootar upp perfekt varje gång.

Hur kan jag alltså bränna in evo-x och någon annan större fil på cd-rwn? Använder Nero, är det UDF/ISO eller liknande jag ska välja.?

tack

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av ogge:
    <strong>Hejsan!

Jag har bränt Evolution-x på en cd-rw, men det fungerar bara ibland att boota upp evo-x. (komma till menyn). Så därför undrar jag om man kan lägga in evo-x på hdn så att menyn bootar upp på en gång när man startar boxen?.

</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif"><a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=forum;f=49" target="_blank">http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=forum;f=49</a>
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. cepe ljud från hd:n?
    By pemani in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 02:44
  2. Program på xb så man låser upp HDN?
    By oskarthekungen in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-04-16, 12:34
  3. Problem med Evo X o live
    By RedDragon in forum Evolution-X Dashboard
    Senaste inlägg: 2003-02-05, 10:45
  4. Problem med Evo X o live
    By RedDragon in forum Evolution-X Dashboard