Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: -=Frågor-=

Registrerade
    Dec 2002
    Respekt
    0

Post -=Frågor-=

Hej alla expert..kan ni hjälpa mig jag är ny på det...jag vill lägga spel i xbox från iso via ftp...jag packar upp de i en mapp men spelet namn...och i den ligger i alla filer på spelet. Sen när jag går i xbox hd...då ligger jag den i f:\games\Nhl2003\ exempel hur får jag meny i games i dashboard som jag kan köra spelet direkt. När jag kör xboxcopy då gör den automatisk....men via ftp..hur gör man.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Om det fungerar med xbcopy så skall det fungera med ftp. Du måste starta om xboxen för att det du tankat in skall synas i menyn. Kolla att du har default.xbe i spelkatalogen. Se till att .xbe filer skickas som binär och inte som ascii...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2002
    Respekt
    0

Talking

Tack...xboxcopy den gör en mapp som hette typ XBCopy00 osv...så jag gjorde samma packa upp spel i olika mappar med 02-03-04 i slutet osv och det fungerar...

Obs Hansi jag rigde dig i fredags....vid 9 tiden
    jag hade problem med botning av dashboard...nu är fixat...det var kontakter mellan chippet och MB då fick jag inte alla funtioner i boxen...du vet pogopins...jag lödde allt och nu går bra...tack

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner