Ville bara veta om kablarna redan är fästa till chippet om man beställer messiah?
------------------
-"Tjejer är inte som vanliga killar"
Ville bara veta om kablarna redan är fästa till chippet om man beställer messiah?
------------------
Nej, man får kablarna löst. Man måste konfigurera Messiah samt använda olika långa kablar beroende på vilken PS2 modell man har.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
"konfigurera Messiah "
Vad menar du med det? Chippet är väl redan programmerat...?
Hur är det förresten med kalibrering av lasern, nödvändigt?
------------------
Man konfigurerar chipet genom att löda ihop några byglingspunkter, detta "talar om" för programvaran vilken PS2 det skall monteras i.
Lasern behöver bara kalibreras om den inte är korrekt kalibrerad från början.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks