Jag har lagt in spel på min 120 gb hårddisk utan problem. Nu vill jag lägga in film också men förstår inte hur jag ska göra. Jag har en mapp som heter movies, men förstår inte hur jag får dit filmern.
Mvh Sunkan
Jag har lagt in spel på min 120 gb hårddisk utan problem. Nu vill jag lägga in film också men förstår inte hur jag ska göra. Jag har en mapp som heter movies, men förstår inte hur jag får dit filmern.
Mvh Sunkan
som du lägger in spel kan du även lägga in filmer använd xbcopy/boxexplorer.
<small>[ 15 April 2003, 08:26: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
När jag väljer xbcopy så får jag endst game mappen som alternativ att kopiera till?!
ta boxexplorer istället om du skall ha in filmer
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
en sista fråga... När jag ska kopiera filmen ifrån skivan till hårddisken med boxplorer så står det alltid att den kopierar till e: Hur byter jag målet??
du väljer med knapparna på handkontrollen se <a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=44;t=001114" target="_blank">hit</a> för en manual
Bookmarks