Kan man få mera plats på en 120 Gb......jag tänker som på en 10 gb hd så man ändrar nåt i ini fil och blir 2Gb mr eller nåt....
Kan man få mera plats på en 120 Gb......jag tänker som på en 10 gb hd så man ändrar nåt i ini fil och blir 2Gb mr eller nåt....
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Ubbe:
<strong>Kan man få mera plats på en 120 Gb......jag tänker som på en 10 gb hd så man ändrar nåt i ini fil och blir 2Gb mr eller nåt....</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">På datorn så kan man köra någon "komprimering skit" på vissa partioner, var det dä du syftade på? Det går inte, kan dock visserligen gå i linux. Men det finns ingen mening med det, då det största flaskhalsen är prestandan och inte hd utrymme.
<small>[ 17 April 2003, 20:48: Meddelandet redigerat av: Antigonos24 ]</small>
Nä han menar att man kan få ut 2 GB mer av dom 8 GB som finns (dom låsta på en 10 GB HD). Jo men det är på en 10 GB HD man kan göra det, man blockar då fram dom där 2 GB extra men som SAGT det gör man på en 10 GB HD. Xbox finns i 2 st olika fabrikat på HD & 2 olika storlekar på HD. EN 10 GB som e låst på 8GB som man sen öppnar dom 2 extra på & EN 8 GB HD som du inte kan göra det på.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks