Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: extrahera iso?

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2002
    Inlägg
    31
    Respekt
    0

    Question extrahera iso?

    Hur bär jag mig åt att extrahera en isofil som INTE fungerar med varken xISO och xboxisotool.
    har stött på detta problem när jag försöker packa upp Conflict Desert Storm PAL - TEG-PSX. Har provat att öppna med isobuster där jag kan se innehållet, och jag kan packa upp det. Men det blir något galet eftersom spelet inte startar...
    /Andreas

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2002
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    102
    Respekt
    23

    Post

    Conflictesert Storm är ingen XISO.
    Kör Daemon Tool, det går att "öppna" den med Winrar också men det blir något knas, ljudet funkar inte.

    Men med DaemonTool blir det bra.

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2002
    Inlägg
    35
    Respekt
    23

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Ivil:
    <strong>Hur bär jag mig åt att extrahera en isofil som INTE fungerar med varken xISO och xboxisotool.
    har stött på detta problem när jag försöker packa upp Conflict Desert Storm PAL - TEG-PSX. Har provat att öppna med isobuster där jag kan se innehållet, och jag kan packa upp det. Men det blir något galet eftersom spelet inte startar...
    /Andreas</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Har du reggad version av isobuster så att du kan extracta udf? annars så blir du ju sittandes med 8.3 filnamn

    <small>[ 09 October 2002, 09:48: Meddelandet redigerat av: Werwolf ]</small>

  4. #4

    Post

    Jag har märkt att där inte "xiso" funkar så går "winiso" utmärkt och vise verse.
    har fungerat än så länge på allt jag har provat & det har hunnit blivit en del

    Happy gaming duuuuds
    DooMarN

Liknande diskussioner

  1. Iso?
    By hansol in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 21
    Senaste inlägg: 2004-05-12, 09:45
  2. Måste Jag Packa Upp iso Filen
    By Asso in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-01, 21:14
  3. iso (Tack pege63)
    By joj in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-22, 17:59
  4. Extrahera iso efter service pack 1
    By hartie in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-01-27, 01:13
  5. iso problem
    By pemani in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2002-12-23, 08:46

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •