Vad har man superdisc till!!
Vad har man superdisc till!!
//Vladde
Det är sammlingspaket med de viktigaste programmen till xboxen, så att man slippa leta upp alla själv. Sedan så är det extremt lätt att formatera partioner med den. Man behöver inte ens använda ftp när man bytar hd :-) Den går självklart fint att ha som bootcd vid "krasher". Tänk på att det finns en massa olika versioner, och den nyaste är ju såklart bäst.
<small>[ 28 April 2003, 17:26: Meddelandet redigerat av: Antigonos24 ]</small>
Tackar! Som ny i X-boxvärlden är det rätt att drunkna i alla begrepp och namn.
//Vladde
NGN som har packat upp SD 3.5.1? xboxisotool & Winiso, Iso buster säger att den är corrupt? Den kan inte skapa mappen BIOS säger de ngn som har samma prob? Ska ladda ner 3.5 istället, Jo en sak till har laddat ner den 3.5.1 3 ggr från 3 iloka ställen samma fel på alla 3.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Superdisc 3.5.1 är någonting någon har snickrat ihop på egen hand baserat på Superdisc 3.5.
Jag har inte tittat på Superdisc 3.5.1 och ger inte någon som helst support ifall man använder 3.5.1.
Tidigare versioner av "3.x.x" av samma "någon" har t.ex. haft den buggiga evo-x releasen som ibland misslyckades med biosflashning.
Bara så att ni vet...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Oki ska prova ladda ner SD 3.5 den andra e det ngt fel på, tack för svaret Hansi![]()
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
SD 3.5 funkar kanon tackar Hansi för det![]()
Bookmarks