Hur beter jag mig med spel.gi filer ? Har två stycken (Fifa2003)
Hur beter jag mig med spel.gi filer ? Har två stycken (Fifa2003)
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
Lugnt ! Jag SÖKTE i forumet och fann svaret ! Så nu ska jag testa.
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
gah det funkade inte ! satte ihop båda gi filerna via doskommando och fick en .iso fil, men xiso säger att den inte går att öppna. någon som har förslag till lösning.
Du glömde väl inte /b (copy /b fil1.gi fil2.gi fil3.iso)
Annars blir det inge bra.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Skrev exakt så här...
copy /b fifa1.gi + fifa2.gi fifa2003.iso
Nåt som är galet ?
Vad har du för filsystem på partitionen där du lade fifa2003.iso och hur stor blev filen?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
NTFS (win XP)
fifa1.gi 2 097 154 Kb
fifa2.gi 1 076 608 Kb
fifa3.gi 2 Kb
efter copy /b
fifa2k3.iso 3 173 762 Kb
...hoppas du kan knäcka detta !
Nån som lyckats extracta iso filen sen?? Jag får bara nåt konstigt felmeddelande med en massa frågetecken?????????????????????????????????
Det brukar hända mig också ibland. Då raderar jag oftast isofilen och går vidare i livet...
haha... skönt !
Men om nån läser denna tråd och har en bra lösning. SVARA !
Danke
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av GroGGmanneN.se:
<strong>haha... skönt !
Men om nån läser denna tråd och har en bra lösning. SVARA !
Danke</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Är du säker på att iso-filen är skapad med något xboxisoprogram? Testa packa upp med winiso eller isobuster eller liknande.
/kLaN
tack för tipset.... ska genast prova !
Hansi tror du att det kan funka att bränna den på en dvd-skiva då?? Eller är risken för fel i spelet stort om det är problem med att extracta den??
bränn på en DVD, det kommer funka. Har samma release själv
Kanon, ozzy kan man lita på.
Bookmarks