Hur fan ska jag göra för att se min spel ?!.. Jag är helt ny på detta.. SNÄLLA HJÄLP!
Hur fan ska jag göra för att se min spel ?!.. Jag är helt ny på detta.. SNÄLLA HJÄLP!
hållt på i en massa jäkla timmar nu!.. Gå in på Psxcare's IRC chatt ( Jag heter BLOMIS) och hjälp mig eller så gör det här.
ALLTSÅ VAD SKA MAN SKRIVA IN I SIN Evo-x.ini ? för att ta bort Autoitem ?
<small>[ 03 May 2003, 11:28: Meddelandet redigerat av: Nikko ]</small>
Jag har ju redan förklarat för dig vad problemet är, du hade lagt en massa .rar filer i e:\games\vaddetnuvarförspel\
Du skall inte röra evox.ini, den är som den skall då du använt superdisc...
Packa upp dina .rar/.r01/001/osv. filer på din pc, du bör få en .ISO fil
Kan du ftp:a till din xbox? Isåfall kan du hämta e:\pcstuff\xboxisotool_1.1.exe från xboxen till din pc.
Använd xbox iso tool för att göra om .iso filen till lösa filer, bl.a. default.xbe.
Det är de filer som du får efter att ha kört xbox iso tool som du skall lägga i e:\games\vaddetnuvarförspel\
Starta om xboxen sedan så kommer spelet med i spelmenyn.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks