</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Nikko:
<strong>Hejsan
Jag frågar just dig Page63 för jag såg att du hade skrivit hur man lockar fram dem 2 gigen extra nu undrar jag.. Kan jag lägga in spel där ?..
Efeter som du är så jäkla bra på allt när det gäller X-Box så undrar jag fall du kan hjälpa mig med hur man gör så spelen syns.. För man måste ändra sin Evo-x.ini tror jag.. Jag vill ta bort Autoitem..
Snälla Page63 </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Du änvänder CD 3.5 går in i PSXCARE meny väljer att valet endast F eller vad där nu stod så öppnas den låsta partionen F på din HD, det är enkel som bara den, man behöver inte skriva ngt alls i ini filen längre. Jag är precis som du en ny börjare på xboxen köpte min första i slutet av DEC förra året min andra i Tordags båda var av Vers 1.1 med samsung DVD, jag såg till att det var en Samsung DVD genom att öppna paketet med hjälp av försäljaren. För mer PROFFSIG hjälp fråga HANSI ell ngn anna med 4-5 stjärnor.
<small>[ 05 May 2003, 09:00: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks