Visar resultat 1 till 14 av 14

Diskussion: Page63? Eller annan

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2003
    Inlägg
    132
    Respekt
    22

    Post Page63? Eller annan

    Hejsan

    Jag frågar just dig Page63 för jag såg att du hade skrivit hur man lockar fram dem 2 gigen extra nu undrar jag.. Kan jag lägga in spel där ?..

    Efeter som du är så jäkla bra på allt när det gäller X-Box så undrar jag fall du kan hjälpa mig med hur man gör så spelen syns.. För man måste ändra sin Evo-x.ini tror jag.. Jag vill ta bort Autoitem..

    Snälla Page63

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2001
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    708
    Respekt
    24

    Post

    Man kan inte "locka" fram de 2 extra gigen om de inte först finns där dvs om det är en standard 8gb disk du har så ta reda på om du har en 10gb (20gb i vissa fall har jag hört)disk i innan du börjar

  3. #3
    Dumbo Guest

    Post

    WD är på 8Gb, Seagate på 10Gb, fins inga 20Gb diskar.

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2003
    Inlägg
    19
    Respekt
    0

    Post

    jo, det finns visst 20gb diskar som standard, det är väldigt många som inte vet vad dem pratar om här...

  5. #5
    Dumbo Guest

    Post

    Ge mig ett endaste bildbevis på en standard disk på 20Gb som sitter i en XboX då tror jag dig.

    <small>[ 04 May 2003, 23:29: Meddelandet redigerat av: Dumbo ]</small>

  6. #6
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34

    Post

    </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Nikko:
    <strong>Hejsan

    Jag frågar just dig Page63 för jag såg att du hade skrivit hur man lockar fram dem 2 gigen extra nu undrar jag.. Kan jag lägga in spel där ?..

    Efeter som du är så jäkla bra på allt när det gäller X-Box så undrar jag fall du kan hjälpa mig med hur man gör så spelen syns.. För man måste ändra sin Evo-x.ini tror jag.. Jag vill ta bort Autoitem..

    Snälla Page63 </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Du änvänder CD 3.5 går in i PSXCARE meny väljer att valet endast F eller vad där nu stod så öppnas den låsta partionen F på din HD, det är enkel som bara den, man behöver inte skriva ngt alls i ini filen längre. Jag är precis som du en ny börjare på xboxen köpte min första i slutet av DEC förra året min andra i Tordags båda var av Vers 1.1 med samsung DVD, jag såg till att det var en Samsung DVD genom att öppna paketet med hjälp av försäljaren. För mer PROFFSIG hjälp fråga HANSI ell ngn anna med 4-5 stjärnor.

    <small>[ 05 May 2003, 09:00: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  7. #7
    Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Kalmar
    Inlägg
    25
    Respekt
    0

    Post

    Jag kan garantera att det FINNS 20 GB diskar, jag har en i min garderob som jag plockade ur min XBOX innan jag bytte. Det är en Seagate.
    Tänker dock inte ta nån bild på den...
    /Blizzet

  8. #8
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34

    Post

    Jo i ngr xboxar sitter där en 20 GB HD som är låst vid 8GB har sett det själv min polare har en sådan själv har jag 2 i 2 bpxar på 10 GB.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2001
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    708
    Respekt
    24

    Post

    Ta reda på fakta innan du skriver DUMBO, för om du skriver saker du inte vet ngt om så gör du bara skäl för ditt "nick"

  10. #10
    Dumbo Guest

    Post

    Det är just fakta jag vill ha och eftersom jag aldrig har sett någon själv efter att ha tittat på ett 30tal diskar i olika xbox, men du "Blizzet" eftersom du har en liggandes i din garderob så kan du väll åtminstonde skriva modelbetekningen på den.

  11. #11
    Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Inlägg
    6 389
    Respekt
    34

    Post

    min polares är en ST3204130 20.4GB 5400RPM enligt hans sms
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

  12. #12
    Dumbo Guest

    Post

    Tack.

  13. #13
    Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Kalmar
    Inlägg
    25
    Respekt
    0

    Post

    Dumbo:
    Ska du ha bevis på allt som sägs här eller? Varför skulle man ljuga om en sån grej?? Ge mig ETT rimligt skäl.
    Du får väl ta folk på orden här, annars är det ju ingen större mening med att vara här överhuvudtaget.
    /Blizzet

  14. #14
    Registrerade
    Mar 2003
    Från
    Gbg
    Inlägg
    12
    Respekt
    0

    Post

    barnrumpor, följ tråden ist för erat jävla "jag är bäst" tjöt, häppå'er
    Peace by superrior firepower

Liknande diskussioner

  1. Antigonos24 ?.. Eller annan.. Ang IBM
    By Nikko in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2003-04-22, 18:14
  2. Hansi, eller någon annan hjälpsam.
    By ULAS in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2002-12-16, 09:59
  3. Hansi eller nån annan :)
    By JompZ in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-05-29, 22:01
  4. Fråga till Hansi eller någon annan kunnig
    By Koppen in forum NEO4 - Teknisk support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-02-24, 15:24
  5. Till HANSI ELLER ANNAN BERÖRD PÅ PSXCARE
    By Pelle in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2000-11-30, 08:13

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •