Finns det något program som emulerar att ett inlagt spel som ligger på tex f:, ser ut att ligga på d:, så att spelet tror att det är en skiva man lagt i ?
...eller något program som "Daemon Tools", så man slipper packa upp iso-filen, innan man tankar över den?
/kLaN
kLaN: Är det där Daemon Tools nåt som packar upp spelen på hårddisken? Så man slipper göra det på pcn, innan man för över till xboxen?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av [YAbbA]:
<strong>Finns det något program som emulerar att ett inlagt spel som ligger på tex f:, ser ut att ligga på d:, så att spelet tror att det är en skiva man lagt i ?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ja ALCOHOL120% är bra som är en virtuel cd gör en iso & dubbelklicka på den & vipps en virtuell cd som du kan spela spel/film från.
<small>[ 20 December 2002, 10:38: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Var hittar jag det programmet då?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Nr2:
<strong>Var hittar jag det programmet då?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Sök på google och ALCOHOL120%
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Ursprungligen skrivet av pege63:
<strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Nr2:
<strong>Var hittar jag det programmet då?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Sök på google och ALCOHOL120%</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Eller så finns den här
<a href="http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=ALCOHOL&tg=dl-2001" target="_blank">http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=ALCOHOL&tg=dl-2001</a>
<small>[ 27 December 2002, 15:29: Meddelandet redigerat av: spel ]</small>
Kan man allså slänga in detta programmet i XBOXEN?
Bookmarks