Är det någon som vet var man får tag på EvoX V2.5
till Matrix. I så fall kan ni mejla till mig
tg6803@*******.com
Är det någon som vet var man får tag på EvoX V2.5
till Matrix. I så fall kan ni mejla till mig
tg6803@*******.com
eftersom jag är lat så tänker jag posta här
istället för att maila dig... så jag rekommenderar att du besöker Doomarns FTP (sök på Doomarn) där bör du finna allt du behöver
macro|
in a perfect world, the blind would be lead by the retarded
Vad ska jag ha för BIOS till min box ? V1.0 inget chip, evolution-x dash 2812, EVO-X2.2 ...
Vill ha EVO-X2.5 / 2.6
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
Du bör väl välja Evo-X v2.6 då som finns på ovan nämnda FTPn... Kolla under Upload där, de har inte sorterat ut alla grejer på ett bra tag nu..
EvoX v2.6 är versionen för v1.0-boxar, EvoX v3.6 är versionen för v1.1-boxar...
macro|
Eller en Matrix2-bios för 1.0 boxar, då får du in-game reset. Tyvärr strular det i några spel, men kan vara värt det om du tröttnat på att kliva ur soffan...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nämnvärt är väl att det heter Xecuter2 och inte Matrix2![]()
macro|
Nu ännu mindre risk att behöva lämman soffan...
X-ecuter bios/kernel 4973 released!
>> X-ecuter just released a new version of their bios.
What's nex/fixed:
* Fixed "Non-Boot" IGR Problem (tested on Silent Hill 2, Linux, Dragons Lair & Others)
* Fixed "only needed one trigger for reset" bug
* Added S-Type Controller Reset (LTRIG+RTRIG+BACK+BLACK)
Underbart, helt enkelt underbart![]()
macro|
Kanke är en dum fråga, men visst går det bra om jag nu kör på evoX 2.4 bios men vill ha den nya x-ecuter 4972 biosen med reset funktion.. Det kommer fortfarande gå att spela från HD samt allt annat som evox biosen gjorde?
Och hur vet man vilken storlek på bios man ska ta det finns ju en 256Kb och en på 1mb???
ja det kommer att fungera precis som innan med spel på hd osv.. välj 1mb om det är till interna biosen "TSOP" (dvs om du fått den flashad innan).
Jag flashade en v1.0 box med en Excuter II bios som jag vet fungerar men då bootade den inte skivor. Provat på flera boxar men det är bara vissa boxar som bootar. Flashar jag om den till evoX 2,5 eller 2,6 bootar de galant på en gång. Nån som upplevt detta ? Har provat både orginalskivor, superdiscar och backupkopior på dem.
Bookmarks