Vad är det, hur gör man extract på en sån, för xiso funkar ju inte...!? Nån som vet?
/s
Vad är det, hur gör man extract på en sån, för xiso funkar ju inte...!? Nån som vet?
/s
Det är en Primo DVD-image-fil.
Du kan kopiera ihop filerna till en fil.
t.ex. så här:
copy /b "1.gi" + "2.gi" test.iso
Sen ska det gå finfint att öppna med xiso.
Med vilket program skall man kombinera filerna??
Kommandotolken
skriv command i kör eller klicka på DOS-prompt, skriv in copy /b "1.gi" + "2.gi" test.iso
Se till att du är i samma mapp som filerna ligger i ex: C:\>cd temp du är du i temp mappen,
skriv in igen cd xbox, nu är du i xbox mappen, skriv in cd iso, nu ska du vara i iso mappen. Glöm inte trycka ENTER efter varje kommando. Vill du se vad som finns i en mapp skriv in dir/p så listas filerna upp. lycka till
ex: C:\>cd temp (tryck enter)
cd xbox (tryck enter)
cd iso (tryck enter)
det ska se ut så här på skärmen C:\temp\xbox\iso
Vill du se vad som finns i mappen skriv in dir/p
Nu ska du skriva in copy /b "1.gi" + "2.gi" test.iso
LYCKA till
<small>[ 15 January 2003, 13:50: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
När jag gör alt det i dos (kommandotolken i xp) få jag medelande att kan inte hitta filen ???
Vad gör jag??
som jag skrev du måste vara i den mappen du har dina filer i ! har du dom i tex: C:\>Temp ska du skriva in det i temp har du dom på D:\>temp skriver du in det där. Kort & gott skriv in det i den mappen du har grejorna i!
Du kan kopiera ihop filerna till en fil: copy /b "1.gi" + "2.gi" test.iso
<small>[ 15 January 2003, 15:36: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Nu funkar det alt!!!Tack så mycke pege63!!!!
Bookmarks