Såg att liret kommit ut på "scenen" igår... he,he,he snabba ryck trots det här med FBI & DoD... Bara att tanka hem 4.1gig.... å låta dvdbrännaren göra sitt...
Om man nu hade haft bredband & dvdbrännare![]()
Såg att liret kommit ut på "scenen" igår... he,he,he snabba ryck trots det här med FBI & DoD... Bara att tanka hem 4.1gig.... å låta dvdbrännaren göra sitt...
Om man nu hade haft bredband & dvdbrännare![]()
Bättre att köpa det från USA och göra en backup av det på dvd-r.
Så stödjer man Squaresoft så dom kan göra fler bra spel.
Piratkopiering är EGOISTISKT!!!
säger du KTD=)
------------------
Redcheat
"PsX & Ps2 Will always Rock"
Redcheat
Japp. Bra spel ska man köpa. Dåliga spel ska man INTE köpa (så det inte kommer fler). Så enkelt är det...
Skulle aldrig falla mig in att köpa spel när man kan få dom gratis.... så enkelt är det! EGOISTISKT? Javisst!! Finns så mycket annat att lägga pengarna på...
ktd - Hur många spel har du hemma som är kopior?!
Köp bara bra spel?! hmmm... alla tycker väl inte om samma spel eller?
Hehe... jag får Final Fantasy X ORIGINAL om 8 dagar! Direkt från min syrra som ska vara i USA över julen. Trist som fan att inte ha med henne på julen. Men men... jag får Final Fantasy X endå lixxom!
[This message has been edited by Bill Rey (edited 20 December 2001).]
Är du säker på att hon får tag på ett? dem tar slut riktigt fort därborta...
Redcheat
Hemma hos Bill Rey om 8 dagar.:
"Tyvärr brorsan dom var slut o jag orkade inte leta mer"
![]()
nej då hoppas du får det
JompZ
.:JompZ:.
Jag kommer att få det! Min syrras pojkvän beställde det från nätet(www.gamestop.com) hem till sin morsa i USA en vecka innan releasen. Så... det enda jag behöver oroa mig för är att dom skulle råka glömma spelet i Baltimore lr att spelet skulle gå sönder. Typ skivan går av lr nåt!
Lr att Messiah inte klarar av FFX!
Sen måste man ju få sitt PS2 med messiah innan 28e oxå!!
Nu lär man ju inte kunna få tag på några FFX längre. Om inte från nätaffärer dårå...
Jaja... om PSXcare fick in Messiah idag å dom arbetar hårt enda fram till 23december. Sen arbetar hårt från 26december till 28december. Då borde ju jag få min PS2 klar! Aja...
[This message has been edited by Bill Rey (edited 21 December 2001).]
Yay! Syrran ringde nyss! Hon har spelet!
ARGGGHHHH din j*vel!! =) hehe fan vad jag vill ha messiah!
------------------
Redcheat
Redcheat
Jo, jag vill oxå ha Messiah! Ett FFX utan Messiah e ju inge kul!
Inget ont men jag tycker att det här börjar bli lite för tjatigt med FFX
Okay.. roligt för dig att du ska få den. verkligen.
jag säger inte detta för att jag är avundsjuk.. för det är jag inte ...
Glad för din skull men vi vet redan om att du ska få spelet ...
Ja.. hoppas att du njuter av spelet när du får det.
ha D
------------------
No Comments..!
No Comments..!
ok det var trist att du stör dig på att jag skryter lite överdrivet!![]()
Hmmm jag har två kusiner i USA är det svårt att få tag på FFX?
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Just nu lär det väl vara svårt!
Bill Rey.. lite överdrivet?? (undrar vad som händer om du överdriver MYCKET) hehe.. okey
Anyway... HA DET SÅ KUL MED SPELET!!
------------------
No Comments..!
No Comments..!
Jo det ska jag. Jag ska göra en recension åt sidan jag jobbar med (förmodligen fixar jag bilderna själv oxå) så kan ni få se vad jag tycker om spelet... sidan är nu nerlagd för ombyggnad. Webmasterns ICQ har blivit störd så jag kan inte komma i kontakt me honom över ICQ vilket e jobbigt... aja jag skickar väl SMS till honom. Så att ni kan få se en bra svensk FFX recension! =)
Aha. vad spännande. jag själv tycker att spelet är TOPPEN! det sämsta är väl alla random encounters som är värre än tidigare!
jaja... man kan ju alltid ta på sig abilityn som gör så att man inte möter några fiender. men ändå ...
C Ya ...
"Prayer Child - it's Starting! Don't Cry"
------------------
No Comments..!
No Comments..!
Darkchild: Har du Amerikanska lr Japanska verisionen?
Jag har den Japanska versionen(sen lååångt tebax). Jag köper alltid dom Japanska FF spelen först =)
Sedan skaffar jag bara en Backup på det på Engelska.
Man måste juh ha nåt FF spel att spela inför väntan på den engelska versionen *LOL*
FFX har en sån fin story! Nu vill man ju bara klara av spelet på engelska hehe.
Hope you enjoy the game like I do
C YA
"Tidus - Just Whistle when you need me"
PS: Min tur att skryta?DS
------------------
No Comments..!
No Comments..!
ARGH! Det skulle ju vara dumt av mig att säga "DU kan ju itne japanska!". Antingen så kan Du japanska! Lr så har du laddat ner en script översättning! En FFlirare som Alltid köper spelen på japanska får ju inte vara dum! =) Din jävel jag vill oxå ha FFX! Fan vad irriterande om Messiah inte kommit in förräns efter nyår till PSXcare!!! Gah... måste ha Messiah innan 28DECEMBER!!!!
Jag har alla översättningar som jag skrev ut i skolan
Så det går utmärkt för mig att spela spelet och förstå handlingen hehe...
Hm ... men du får juh ditt spel snart... (?)
så du kan vara lugn..
den som väntar på något gott väntar aldrig för länge (gäller dock inte mig då)...
bra att ha en snäll syrra som bor i Hong Kong
jaja... kontakta mig om du fastnar på FFX
Så kanske du kan få hjälp.
PS: får man 2 DVD skivor med på USA FFX versionen? det fick jag på min japanska iallafall. jaja´...DS
C YA!
*PEACE*
------------------
No Comments..!
No Comments..!
2 DVD skivor var båda för spelet? Jag vet inte... Jag kanske ska be min polare som bor i japan att köpa FFX international åt mig. det är ju på engelska med japansk text! Jag ska börja plugga japanska. Bäst skulle ju endå vara Japanska med engelsk text... men skit samma!
1 DVD skiva var förhandsvisningar´om spelet Kingdom Hearts och Final Fantasy XI (Ser så fult ut.. men jaja) som är kommande spel och intervjuer óm Final FAntasy X och + FFX filmer och om hur Online på FFXgår till o sånt.
Jag tycker att om du ändå ska få USA versionen av spelet så håll dig vid den och köp inte International. bara onödigt.
Visst är rösterna bättre med Japanska men fan inte värt pengarna.
Engelsk rösterna Suger hårt.. tyvärr, men det kan vara positivt´också. dom låter så hemska så man´kan skratta
GOD JUL PÅ ER
C YA
------------------
No Comments..!
No Comments..!
Snälla. Min syrra har redan köpt FFX. Tro inte att jag ber henne att slänga den... jag vill heldre ha Amerikanska FFX än någon annan verision av FFX.
Att amerikanska rösterna skulle suga e helt fel. Dom låter hur bra som helst. I den lilla filmsnutten jag såg var rösterna perfekt timade med munnens rörelser. Lät asbra! Så amerkanska FFX får jag om 4dagar! FFX International bad jag min polare i Japan som kommer till sverige typ nån gån i vår att köpa bara för skojs skull. I FFXInternational är rösterna på Engleska(för att engelska rösterna krossar japanska med hästlängder!) och Japansk text. Måste ju lära mig japanska tecken o sånt ju! Så ja nu vet ni att jag kommer amerikanska FFX som tänkt tidigare om fyra dagar. FFXInternational kanske jag får... vet inte det.
FFX går ju inte att spela online!!! Så vad menar du med att dom visar hur FFX går till online på andra DVD skivan!!?
hehe har redan ff X i min närvaro.
men kan inte spela det för inget chip >(.
jaja hoppas får min moddade konsol snart iaf![]()
Tjooo Ante Lionheart, Kung Final Fanatasy i egen hög person här! Jag ber till GUD att min PS2 blir chippat innan 28december!!
Tjenare mannen...
joo hoppas du får det.
hoppas jag får min konsol med snart.. ingen vill ju missa denna stor titel iaf :P..
och god jul alla.. hehe 3 minuter kvar så är jul afton borta :P..
mvh:Ante L
Bookmarks