har tankat det ,hur gör man senare , jag ett spel som vill bränna till skiva för att spela på xbox ,spelet har inte iso filer .jag har provat med nero men det fungera ej , kan ni hjälpa mig , min son väntar på spelet
har tankat det ,hur gör man senare , jag ett spel som vill bränna till skiva för att spela på xbox ,spelet har inte iso filer .jag har provat med nero men det fungera ej , kan ni hjälpa mig , min son väntar på spelet
Du öppnar xboxisotool, nedre text raden står: xbox isobuilder, & hänvisar till den mappen du har spelet i sen hänvisar du till den mapp du vill ha ison till, sen trycker du på den avlånga knappen build iso, klart.
<small>[ 20 February 2003, 14:08: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av pege63:
<strong>Du öppnar xboxisotool, nedre text raden står: xbox isobuilder, & hänvisar till den mappen du har spelet i sen hänvisar du till den mapp du vill ha ison till, sen trycker du på den avlånga knappen build iso, klart.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ok är det bara att ta burn image då i nero?
Nero: Du ska du välja "Burn Image" från File- menyn.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks