Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: kanske en dum fråga men.....

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Linköping
    Inlägg
    52
    Respekt
    22

    Post kanske en dum fråga men.....

    När jag modifierade min box så fick jag inte prata med han som skulle göra det i affären uta n bara med en mellanhand som inte verkade ha så bra koll på grejerna. Jag har xecuter2 (vet inte om det är lite eller pro). Sen frågade jag om jag hade nåt chip kvar iboxen eller om det var borttaget och han sa att det inte fanns något kvar men även om det inte sitter nåt chip i, kan jag flasha om BIOS själv?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Om du säger vad du betalade för modifikationen och om du gjorde det i någon av våra butiker så kan jag säga vad du har i boxen...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Linköping
    Inlägg
    52
    Respekt
    22

    Post

    jag betalade 1500:-
    det var på loudness i linköping. vet ej om det har något med psxcare att göra men det finns en fil som heter något med psxcare på boxen, men det kan ju vara från en superdisc iofs.
    det står också xecuter2 istället för microsoft när boxen startas upp om det har nåt med saken att göra.

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Linköping
    Inlägg
    52
    Respekt
    22

    Post

    vad jag egentligen vill veta är bara om man kan flasha bios utan chip?

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Det går nog att flasha den, underligt bara att du inte fick veta vad dom gjort med den!

    Dom kan ha flashat bioset eller satt i "vilket chip som helst" med ett X-ecuter 2 bios på...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. dum fråga kanske
    By mav in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-08-07, 14:11
  2. Dum fråga, kanske? LÄS först och DÖM sen
    By xboxnisse in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-08-05, 09:10
  3. En kanske dum fråga
    By RobbanBobban in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-10-22, 21:30
  4. Dum fråga!
    By Sippan* in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-07-12, 19:47
  5. Neo 2.2 FRÅGA!
    By mansnet in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-02-17, 15:46

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •