Vad är:
Superdisc
EvoxDashboard
?
Vad är:
Superdisc
EvoxDashboard
?
nikl4z@msn.com
Superdisc är en skiva som är ihop knåpad av en människa känd som Hansi på psxcare's support.
Den innehåller *allt du behöver för att komma igång med din moddade Xbox. Såsom Emulatorer, FTP program, filhanterare, mediaspelare mm. Med andra ord som jag skrev tidigare, *allt.
EvoxDashboard är ett GUI (Graphical User Interface) som används för att starta alla applikationer mm. Simpelt förklarat: ett Operativ System som du startar allt ifrån. Det kan du sen konfigurera lite hur du vill och göra det lite personligt med något skin som passar dig t.ex.
Detta var bara en snabb och förkortad förklaring på dina frågor men den bör innehålla svaren iaf.![]()
/Bobby
Mitt System: Xbox v1.1, 80gb HDD, Superdisc 3.4.3, Matrix chip, Executer2 4976.02 BIOS, Evox v1.8.3752.
Tackar bobby! vet du ngn bra sida där man kan läsa mer om detta..? (dashboards} osv..
MVH // nikl4z
nikl4z@msn.com
hmm, näe inte direkt. Detta är information som man lär sig med tiden medans man håller på med xbox. Sitter på forum, mixtrar lite med xboxen mm.
/Bobby
Mitt System: Xbox v1.1, 80gb HDD, Superdisc 3.4.3, Matrix chip, Executer2 4976.02 BIOS, Evox v1.8.3752.
du kan läsa lite mer om varje <a href="http://www.psxcare.com/support/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=forum;f=49;DaysPrune=60" target="_blank">här</a> tror att det kan vara nyttigt
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks