Har bränt ett spel på en DVD skiva, går det kopiera denna skivan?
Har bränt ett spel på en DVD skiva, går det kopiera denna skivan?
kopiera vart DVD-DVD, DVD-HD?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
till en ny DVD-R skiva.
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av dafonten:
<strong>till en ny DVD-R skiva.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">japp de går, man gör bara som man brukar bränna...
med vilket program, inget program jag använt kan ju läsa XBOX filer.
Har du prövat med primo dvd?
Den ska göra 1:1 kopia av allt.
kan inte använda primo dvd, känner inte igen mina CD/DVD brännare
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av dafonten:
<strong>kan inte använda primo dvd, känner inte igen mina CD/DVD brännare</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Gå till <a href="http://www.prassieurope.com/" target="_blank">http://www.prassieurope.com/</a>
Och ladda ner Px Engine då får primo dvd mer stöd för mer brännare.
<small>[ 27 February 2003, 04:52: Meddelandet redigerat av: spel ]</small>
Vissa spel är brända i "dual layer" det vill säga i dubbla lager så det får plats dubbelt så mycket på DVD skivan. Hemma brännare klarar inte dual layer.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
hur ser man om en skiva är dual?
im all u need
Ursprungligen skrivet av dafonte:
<strong>hur ser man om en skiva är dual?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Du lägger ditt x-box spel i dvd brännaren och sen går du till "den här datorn" och klickar på din dvd brännare, om ditt x-box spel är över 4,7 gb då menas det att det är dual.
Det är väl bara en handfull spel som inte går att få in på en dvd-r ?
Det är Genma Onimusha och Metal Gear och några till
Bookmarks