med mitt moddade x-box.
Måste jag byta mediaspelare?
Hur gör jag det?
med mitt moddade x-box.
Måste jag byta mediaspelare?
Hur gör jag det?
Testa xbmp 2.3.
//Spets
Men info i forumet för mediaspelare..
Försöker igen.
Hur byter jag spelare på x-boxen?
Kan jag göra det via en bränd skiva med nya spelaren 2,3 på? Hur?
Ja så går det att göra eller så tankar du bara över den via FTP:n. Man skall även tömma två kataloger på E: minns inte vilka men läsa i Media Spelar Forumet
Kryssbox, X2PRO, Advanced Scart
Hej igen
Följande är gjort.
Tankade hem superdisc 3.2.
Tog kopia på Xb mplayer 2,0 och la på x-part
Kopierade in xb mplayer mappen 2,2 där den gamla låg.
Ska det funka nu eller ?
Det gör det inte. Jag har missat nåt.
Hjälp!!
Japp, du måste plocka config.xml från /inst/apps-config-(large eller small)/apps/xbmp
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack så långt.
Var ska jag lägga den?
Jag försökte lägga in den i mediaspelarmappen-
hjälpte inte.
Nåt annat missat?
Kom på en sak.
Är det så att x-box inte läser cdr skivor?
Mina divx och svcd ligger på cdr.
Beror på vilken läsare du har i den.
Samsung läser cd-r/rw dvd-r/rw dvd+r/rw
Philips läser dvd-r/rw dvd+r/rw cdrw och ett fåtal cd-r
Thomson läser dvd-r/rw dvd+r/rw samt cdrw
det här är ju som sagt min egen erfarenhet av läsarna i xbox,har testat ca 25st det finns ju självklart undantag.
Hur ser man vilken läsare man har?
wirper: öppna å läs på den.. Annars kan du kika på släden samsung har 2 små hål på vardera sidan å thomson ett stort U tror jag..
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av wirper:
<strong>Tack så långt.
Var ska jag lägga den?
Jag försökte lägga in den i mediaspelarmappen-
hjälpte inte.
Nåt annat missat?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">I t.ex. e:\apps\xbmp eller vart du nu har det installerat...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Min box läser cdr skivor osv men jag kan inte köra svcd via cd utan måste lägga dom på hd´n för att det ska funka klockrent.
Annars är det väl 50%chans att den startar efter cashing
Hur lägger du dom på hårddisken och hur spelar du upp dom. Via ftp?
Tips: Dom billliga cd-r skivorna på Elgiganten funkar på Philips dvd'n
ett tillägg:.... ibland
<small>[ 16 March 2003, 12:26: Meddelandet redigerat av: Wizz ]</small>
Bookmarks