För och nackdelar? Dead or Alive 3 flyter snabbare, men Tekken är alltid Tekken...
------------------
MVH Shiro
Sales Manager, NetCare AB
För och nackdelar? Dead or Alive 3 flyter snabbare, men Tekken är alltid Tekken...
------------------
MVH Shiro
MVH Shiro
Vilka e dom riktiga "bomb" spelen som kommer till x:et, man har ju hört om halo å alla dom, men jag menar i framtiden... och om ni skull XBOX eller GAMECUBE?????? skriv inte ps2, eftersom det är ju det självklara valet :-), men om ni bara fick välja mellan X eller G vilket skulle ni välja???
------------------
~~~~~Ps2~~~~~
~~~~~Ps2~~~~~
Välja mellan GC och X-box? Nä, då lägger jag hellre pengarna på att dricka pilsner nere på puben...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
hehe... jo de e klart... men om du måste välja.. om du blir tvingad utav nån galen taliban att köpa någon utav dom vilken skulle du välja??
------------------
~~~~~Ps2~~~~~
~~~~~Ps2~~~~~
Xbox än så länge med tanke på DOA3 =)
Halo var FÖR slött kändes som man gick runt o klafsade med sirap under fötterna, men snyggt var det.
Men när Resident Evil kommer till GC´n måste man ju ha en sådan också....
------------------
MVH Shiro
MVH Shiro
jo, jag tycker inte att Halo verkar vara så bra, det verkar vara som vilket annat shoot em' up som helst... jag fattar inte att alla dyrkar det så mycket... jag skulle nog välja gc eftersom alla spel som kommer verkar mycket bättre och framförallt roligare. ingen konsoll utan spel!
~~~~~Ps2~~~~~
Finns bara ett par spel som verkar lockande på GC... Metroid Prime, Resident Evil (Remake). WaveRace var en ren skam =( Xbox verkar till synes nu ha bättre titlar.
------------------
MVH Shiro
MVH Shiro
xbox
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
men super smash melee och pikmin kommer ju till gc, och dom verkar ju skitbra... dessutom kommer ju zelda spelet sen och mario sunshine och 100 marios.. så jag tror nog mer på gc än på xb...Desuutom är den ju ungefär 2500 spänn billigare :-)
------------------
~~~~~Ps2~~~~~
~~~~~Ps2~~~~~
Billigare är inte alltid bättre. När jag får Resident Evil (remake) i min hand kanske jag ändrar upfattning. Men med DOA3 i tankarna så står Xbox given.
------------------
MVH Shiro
MVH Shiro
Jag har Doa 2 till dc och måste säga att det har varit en stor besvikelse. Alldeles för segt. Däremot kommer uppföljaren till det absolut bästa fighting spelet någonsin, Soul calibur 2, till xbox vilket gör att det är ett givet köp.
Det är just DC versionen som äre så seg. Om du skulle spela det på PS2 i 60hz skulle du förstå... Soul Calibur släpps iof till samtliga maskiner, frågan är vilken version som är bäst.
------------------
MVH Shiro
MVH Shiro
Doa2 till os2 är ju otroligt snabbt iaf. om man jämför med tekken tag... men det var ändå ganska tråkigt, visst man blev ju otroligt hänförd utav den snygga grafiken och banorna som var otroligt flexibla, men jag tror ändå att om jag fick välja mellan doa3 och tekken 4 skulle det bli tekken. om jag hade spelat doa2 i nån timme eller så skulle jag nog aldrig köpt det. för det är ungefär den tiden som det tar att tröttna på det. men men... smaken e som baken (skitig)
------------------
~~~~~Ps2~~~~~
~~~~~Ps2~~~~~
Tekken 4 lär bli intressant med tanke på väggarna. Men eftersom DOA 3 är mycket mer interakltivt kommer man nog behöva "freaka" båda. Fast Tekken kommer nog ta upp mer tid.
------------------
MVH Shiro
MVH Shiro
De tror jag me.. men tekken kommer säkert att bli bättre :-)
------------------
~~~~~Ps2~~~~~
~~~~~Ps2~~~~~
jag har doa 3 det är rågrymt
MVH Anders
jag har doa 3 det är rågrymt
MVH Anders
Bookmarks