Fråga: Jag har en Lotr: Two Towers-version som är 2 st ISO filer... hur ska jag lägga in dom på min HD för att få det att fungera ? I två separata kataloger ? Typ LOTR:Two towers - CD1 & CD2 ?
Fråga: Jag har en Lotr: Two Towers-version som är 2 st ISO filer... hur ska jag lägga in dom på min HD för att få det att fungera ? I två separata kataloger ? Typ LOTR:Two towers - CD1 & CD2 ?
ja.. jag har kommit till den biten, ett spel med 2 skivor. Har inte sett nånstans om detta här inne.
Jag har 1 spel med 2 skivor "metal gear Solid 2"
Filerna i spelet verkar vara identiska nästan.. speciellt namnen på filerna. Så hur ska man gå tillväga där om nu man behöver byta disc i spelet?. I värsta fall kanske man får behöver ha kvar disc 2 på DVD skivan
aha,, va dum jag är...
jag hade för mig filnamnen var samma...
men ser nu att filnamnen på DVD 1 börjar på disc1_x ...
men ok,, då överför jag dessa och provar med en default.xbe
är det så att man alltså inte kan bränna MGS2: Substance på DVD skivor pga att filerna måste ligga i samma mapp? Har hört nåt om detta förut tror jag...
PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB
360 JTAG With 500 GB USB External Drive
360 JTAG Backup Console
360 JTAGable Console
Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)
jag provade nyss att bränna disc 1.. men den startar inte alls... och att lägga in på HDD:n funkar... en stund. När man börjar ett spel blir skärmen svart och inget händer...
har något kommit så långt?
Metal gear solid 2 är detta jag provar
Bookmarks