jag har läst den sidan som hansi har skrivit , men förstår inte riktig , kan någon av er skulle kunna förklara lite tidligare .jag har laddat hem command 16 och har en korsa kabel . tack så mycket på förhand
jag har läst den sidan som hansi har skrivit , men förstår inte riktig , kan någon av er skulle kunna förklara lite tidligare .jag har laddat hem command 16 och har en korsa kabel . tack så mycket på förhand
du hitta svaret <a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=49;t=000008" target="_blank">här</a> och mer under trådar om det ämnet finns hur mycket som helst
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Din xbox e precis som en helt vanlig dator. För att få kontakt till xboxen måste du på datorn asså ha ett ftp program, du måste kunna xboxens ip, du måste kunna inloggingsnamnet och lösenord som är; xbox
Sen så e det självklart viktigt att du har rätt inställningar på datorn, men det har du nog.
mer nyttig info <a href="http://evox.xboxhackz.net/evox/guides/body_basic_networking.html" target="_blank">här</a> om du vill veta mer.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
behöver jag ändra nånting på xbox (min pc ip nummmer )
Ja det behöver du i länkarna ovan hittar du var du ändrar & hur du ändrar. Se åxå under faq nätverk i Forumet.
FTP:
Klicka på FTP i totalcommander, ny anslutning,
session: XBOXEN
värddator: 192.168.15.3
anvnamn: xbox
lösen: xbox
Stäng av "Passive mode" i din FTP.
Win98:
Höger klicka på nätverks ikon på skrivbordet, se egenskaper. Du ser nu ngt som heter TCP/IP markera den, se egenskaper, skriv in IPnr, nätmask, gateway.
ex:
(PC)IP:192.168.15.2
(Xbox)IP:192.168.15.3
(I båda)
nätmsk: 255.255.255.0
gateway:192.168.15.1
<small>[ 05 March 2003, 09:33: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
var och hur ska jag ändra på xboxen , för att ändra pc ipnummer
Inne i settings
hur hittar man xbox ip nummer , jag letade i setting , hittade ej .
Bookmarks