Vi har nu en STOR REA på majoriteten utav Xbox spel, lovar att vi är billigast!
http://www.psxcare.com/xbox-frame.as...=xbox-spel.asp
------------------
MVH Shiro
Sales Manager, NetCare AB
Vi har nu en STOR REA på majoriteten utav Xbox spel, lovar att vi är billigast!
http://www.psxcare.com/xbox-frame.as...=xbox-spel.asp
------------------
MVH Shiro
MVH Shiro
Sänk priset på halo och doa3 också :P
Vi säljer redan alla andra spel under inköp, det får räcka just nu =/
------------------
MVH Shiro
MVH Shiro
Ja hehe de är skit bra att ni gör de ska köpa några spel snart![]()
Om du vill köpa HALO, maila psxcare@netcare.se och ange det billigaste pris någon konkurrent säljer det för så kommer jag erbjuda ett bättre pris så länge det inte hamnar långt under vårt inköpspris.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det här ett bra pris, slå det: xxxxxxxxxxxxxxx
[This message has been edited by Hansi (edited 20 March 2002).]
Ge f-n i att länka till konkurrerande hemsidor...
Vi kommer erbjuda HALO billigare än den leverantör som det länkades till.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Synd att det inte gäller PS2 spel![]()
Hehe
Lite äldre titlar vi har kvar på lager är alltid prutbara :-)
Du är en snäll prick du hansi![]()
Vi har nu sänkt priset på både Halo och DOA3 till 599:-
------------------
MVH John
Logistikansvarig, NetCare AB
[This message has been edited by obe (edited 21 March 2002).]
MVH John
Kommer förbi imorrn![]()
Du är välkommen
------------------
MVH John
MVH John
Nu har jag fixat så att man verkligen får spelen till rätt pris i kundvagnen, de spel där man kunde välja "releasepaket" hade kvar det gamla priset om man valde "standardpris" eftersom det priset var inlagt separat.
Jag sänkte HALO och DOA3 till 599:- också, maila mig om ni hittar det billigare...
Super![]()
kan du inte fixa lite billigare pris på playstation 2 spel oxå hansi? :-)<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hansi:
Jag sänkte HALO och DOA3 till 599:- också, maila mig om ni hittar det billigare...</font>
Såg du inte vad han skrevLite äldre titlar vi har kvar på lager är alltid prutbara :-)
Om jag har rätt så sänker han väl xbox spelen därför att dom inte säljer lika bra :/ eller?
Och för att jag sa till honom att göra de
Ett litet skämt så klart
[This message has been edited by M&M (edited 21 March 2002).]
X-boxspelen säljer som smör, problemet var att den svenska generalagenten skickade oss 8st av de X-box vi beställde till releasen, samt >100 spel...
Som om varje kund skulle köpa >10 spel till sin X-box!
Och då fakturor måste betalas dumpar vi spelen och kommer ha en kylig inställning till X-box ett tag framöver.
Hmm såg inte det M&M. Tat lungt va!
Och hansi tack för ett snabbt svar.
Rätt segt att sitta med en 60 mhzare, skickar breven flera gånger...
[This message has been edited by bladeonline (edited 21 March 2002).]
Såg du inte ----><---- Blade.
Är hur lugn som helst![]()
Bookmarks