</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Hansi:
<strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Morphem:
<strong>Ja igen
Jo jag undrar om du gjort om något i menu.ini ?
Eller om du kör med orginal inställningarna ?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag har ändrat lite i menu.ini, t.ex. lagt in ms dashboard samt knappat in mame, atari 2600 emun, region select 2.0 samt xbplayer4.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Region Select 2.0...? Menar du då det program som Enigmah gjorde för att byta mellan NTSC och PAL? (Som även kan nollställa DVD-regionen) "Video Mode Select"
Jag funderade lite på om man skulle kunna installera evo-x på sin Xbox-HD och även stoppa in XBPlayer på sin Xbox-HD...i så fall borde det väl vara möjligt att swappa skiva även om man har ett Enigmah final?
1) Ha en tom avstängd Xbox
2) Tryck ut CD-luckan, Xboxen startar nu upp och kommer in i Evo-X
3) Starta XBPlayer från menyn
4) Lägg i din favoritfilm och stäng luckan
Min Xbox är i er citybutik och väntar på att få ett Enigmah, så jag har inte kunnat testa ovanstående förfarande, och minns heller inte riktigt hur Xboxens reset betedde sig...så det finns säkert något problem med mitt resonemang...eller??
...Xbox...4HK...RGB...DD 5.1...57 tum widescreen...Halo...Rallisport...DOA3...Spiderman. ..Crasch Bandicoot...PGR...Yeah!
Bookmarks